henkenjosweeroppad.reismee.nl

Met regen begonnen, toen kwamen de kanonnen en tot slot de heerlijke warmwaterbronnen

Hallooooooo

Na het ontbijt werden we eerst door Mike, trots op zijn verzameling, meegetroond naar zijn Ferrari-opslagruimte. Vól met Ferrari modelllen. Overal waar je keek!! Zóveel en zo mooi! Hij spaart ze al 54 jaar, onvoorstelbaar hoeveel, én hoeveel hij er van af weet. Gelukkig mochten we daarna wel weg hihihi.

We zijn nóg een keer door de Kogmanskloof gereden, vonden we gister zó overweldigend. Volgens onze gastheer was in Ashton ook een cactuskwekerij. Die hebben we niet gevonden, waren al te vroeg afgeslagen, voor een scenic route langs Bonnievale. Het was echt een relaxdag, we kwamen weer terug in Montagu, liepen daar naar de Kanonskop, waar een oeroud verweerd kanon stond, niet echt interessant, maar je had er een prachtig zicht over Montagu en dat was wel heel mooi.

En dan naar de highlight van deze dag, de hotsprings hier ook vlakbij. Ik had een voorstelling van een borrelend gebeuren in de natuur, maar het waren aangelegde baden, waar het warme bronwater doorheen stroomde. En dat wás lekker!!!!! We hebben er meer als twee uur in rondgedobberd, wat een genot, we kwamen er met rimpelhuidjes uit. (Ook heerlijk voor mijn knie, die wel een verwendagje verdiend had). Oh zo heerlijk , water van zo'n 35-40 graden. Dat wil ik ook wel in mijn achtertuin!!

De foto's spreken voor zich. En zo is ook Montagu al bijna weer achter ons. We hebben nog een hele week te gaan waar we ook weer van alles gaan beleven, maar deze rustdag is ons heel goed bevallen. See you bij de struisvogels.

Groeten van Neptunus en zijn zeemeermin

Oh ja ps:

@ Marcel, we mochten niet in die prachtige oldtimers rijden, jammerrrrr

@ Annie, Jannet en Koba: zó mooi ver weg je kunt zien hier, moet je ff wat voor doen, maar dan heb je ook wat

@ Mariet, ook al heeft zon oude fiets wel wat, of auto... geef mij toch ook maar de hedendaagse technologie en comfort

@Jan en Heintje: heb het nu pas door, snapte al niet hoe ik ineens meer foto's kon plaatsen! Dank jullie wel, we gaan jullie (en iedereen) verwennen met nog meer pics!

Annie

Henk je moet toch maar een hottub voor Jos in de tuin plaatsen,genoeg ruimte.??

Koba

Weer een hele belevenis, en dan als klap op de vuurpijl verschrompelen in een warm bad, wat heerlijk voor de spieren en gewrichten. Jullie kunnen er weer tegen aan!

Baukje

Ja Henk of
… je kunt altijd de vijver ombouwen in een hottub ?