henkenjosweeroppad.reismee.nl

West Coast NP

Joehoe! Hier zijn we weer. Niet al te spannende dingen beleefd, maar wel een leuke dag gehad!

Vandaag de dag van zelf vogels spotten (ipv in een opvangcentrum). En da’s altijd afwachten. We zijn in het Nat.Park rondom de lagune van Langebaan. En een mooi blauwgroen water daar. Én heerlijk warm, hoogstpersoonlijk getest! En gelukkig zijn er ook de nodige vogels gespot. Heerlijk in de schaduw in een kijkhut koekeloeren naar flamingo’s, strandlopertjes en (onze) zwaluwen, die binnenkort weer op reis gaan….. En jippiejaheeeee we hebben de eerste wildlifers gezien, tijdens het relaxed rondrijden daar. Een groep struisvogels en één (later op de foto bleken er twee te zijn) bontebok!Vanavond voor het laatst deze week in een strandtent gegeten. Zo relaxed, met zicht op heule veule kitesurfers. Morgen trekken we het binnenland in, naar Stellenbosch .

Nog even wat antwoorden op jullie opmerkingen: *nee, helaas Heintje en Koba, geen zaden meegenomen, voor je ‘t weet komen we weer politie tegen en die willen natuurlijk weten wat wij Dutchies daar voor zaden in de kofferbak hebben liggen. *Het water van vandaag was beter Liesbeth, maar van de foto van gister… ik waande me weer aan de Schotse noordkust. * Het heeft wel wat Amerikaans ja, Baukje, die héle lange rechte wegen! En B&B’s hier zijn superleuk, superlieve mensen! Én superluxe!! * Marieke, ook Sandra van ons reisbureau zei dat ze regelmatig aangehouden werden, maar nog nooit problemen hadden gehad. het schijnt ook dat de wet daarop is aangepast, als er “driverslicence” dus Engels, op je rijbewijs staat is dat geldig. De autoverhuur accepteert dat ook. En áls je een bekeuring krijgt…. Gewoon accepteren en je huisadres in NL opgeven. De ervaring is dat de boete nooit aankomt. * @Jannet, het verbaast ons elke dag weer wat voor leuks we hier beleven!

Nou, so far, so good.

Tot morgen! (Of zo)

Henkiooo en Jossiooo

Jannet Teunissen

weer een Prachtig verhaal

Annie

Wat een mooi verhaal wat genieten wat je allemaal ziet en meemaakt.??‍♀️

Koba

Ha Iooootjes, wat heerlijk genieten daar, en wij genieten mee!!! Heel fijn. Vanaf morgen lekker aan de droei roo wijn. ?