henkenjosweeroppad.reismee.nl

Ver weg is lang reizen…..

Hallo allemaal,

Het is na middernacht in Capetown , maar we willen even laten weten dat we goed gearriveerd zijn, na idd een lange reis. Zoals een aantal (de pubquizzers) al gemerkt hadden, bracht Marcel Henk en mij al om 4 uur gistermorgen naar Schiphol. De reis verliep voorspoedig, maar we weten nu ook weer hoe gróót Afrika is..... Het was 22.50u local time (=1uur verder als in NL) toen we landden. En precies middernacht toen we bij ons airporthotel Verde aankwamen. Waar we, zoals op de foto te zien is, welkom zijn!

Henk ligt al bijna te slapen, dus ik sluit af en doe de lamp uit.

Goeie nag

Henk en Jos

Erik

Mooi dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Ben benieuwd naar jullie avonturen

Yvonne

Fijn dat jullie er zijn! Nu leker genieten van het land en alles wat jullie tegen komen!

Beertje in haar winterhol

Gefeliciteerd met de vlotte reis.
Zet de bloemetjes maar buiten

Koba

Goed te horen dat de reis voorspoedig verlopen is. En nu..... lekker de hort op! Veel plezier

Els en de rest

Ik zag al een zeeleeuw...jullie vakantie is al geslaagd... veel plezier!!!

Jannet Teunissen

Fijn dat de reis goed is verlopen en nu op naar spanning en Avontuur